חדשות ואירועים

ברכות ללימור ברמן-הרמס עם קבלת פרס החינוך הארצי

ברכות ללימור ברמן-הרמס, עמיתת ביה"ס למנהיגות חינוכית, עם קבלת פרס החינוך הארצי לשנת תשס"ט

ברכות ללימור ברמן-הרמס, עמיתת ביה"ס למנהיגות חינוכית, עם קבלת פרס החינוך הארצי לשנת תשס"ט. הטקס התקיים במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס, שר החינוך, גדעון סער ומנכ"ל משרד החינוך, ד"ר שמשון שושני, במרכז למורשת בגין בירושלים.

שר החינוך אמר בטקס כי "אנשי החינוך הם המפתח להצלחת מערכת החינוך ולהצלחת החברה הישראלית כולה" ועוד הוסיף בפנייתו לאנשי החינוך: "בעבודה שלכם אתם עושים את ההבדל. התמזל מזלכם לעסוק במקצוע שהוא שליחות עם ההשפעה הגדולה ביותר גם על האדם וגם על עתיד החברה".

משרד החינוך העניק פרסים ותעודות הערכה ל- 23 מוסדות חינוך על הצטיינות בתחום החינוך. לימור קבלה את הפרס על שיפור מתמיד בהישגים וקידום דיאלוג רב תרבותי בעת עבודתה כמנהלת בי"ס "חשמונאים" ביפו.

לימור ברמן הרמס שימשה כמנהלת בית הספר היסודי בכפר שמריהו, חוף השרון. לפני כן ניהלה את בית ספר "חשמונאים" לאוכלוסייה מעורבת ביפו. לימור סיימה בהצטיינות תואר שני במנהל ומדיניות החינוך ותואר ראשון בחינוך והיסטוריה מאוניברסיטת ת"א. היא מאמינה שבמסגרות חינוך יש ליצור מרחב פלורליסטי משמעותי, מעורר מחשבה ומזמן חוויות רגשיות, כבסיס להעצמת חברי המסגרת.