חדשות ואירועים

טקס הסיום של עמיתי מחזור כ"ו של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית

בנוכחות נשיא הקרן פרופ' יהודה ריינהרץ, סגן יו"ר קרן מנדל סטיב הופמן, מנכ"ל קרן מנדל-ישראל משה ויגדור ויו"ר המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך מירי שליסל, חגגו עמיתי מחזור כ"ו של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית את סיום לימודיהם

​"היום אתם מצטרפים אל שורות הבוגרים, ואנו נמשיך לראות בכם חלק מהמשפחה עוד שנים רבות וננסה לעזור לכם בתהליך הלמידה שלכם. לו מורט היה כאן, הוא היה מציין את כל האנשים החכמים שפגשנו בקבלת הפנים, ואומר שהוא ראה את התשוקה בעיניים שלכם. אנחנו מצפים בכיליון עיניים לראות את ההישגים שלכם ואת השינויים שאתם עומדים לחולל", אמר סגן יו"ר קרן מנדל סטיב הופמן.

טקס סיום 2019|SchoolGrad2019

מירי שליסל, יו"ר המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך איחלה לבוגרים "שלא תשכחו את הרעיונות הגדולים שיעוררו בכם את הלהט, שלא תשכחו את המשימות הגדולות שהצבתם לפניכם, ותמיד תמשיכו איתם להוביל למערכת טובה יותר, למדינה טובה יותר, ולחברה טובה יותר וצודקת, עבור כולנו", אמרה.

גילי לייבושור

"הגעתי לבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית מתוך ההבנה שיש צורך במאמץ אנושי חינוכי משותף שיצליח לחולל שינוי. עם ההגעה למנדל למדתי שפה נוספת, השפה המנדלית, שהיא שפת החזון, הפילוסופיה, המדיניות, החינוך והרוח. התהליך הלימודי הוביל לרגע אחד שבו כל השפות שהיו בתוכי נפגשו. על הרגע הזה אני רוצה להודות באופן אישי למר מנדל, שינית את חיי ואני מחויבת לשנות את החברה... מכאן זו האחריות שלנו והמחויבות שלנו, כבוגרי תוכניות מנדל, לקחת את הרעיונות שלנו ולממש אותם, כדי להשפיע לטובה על החינוך ועל החברה בישראל" אמרה גילי לייבושור, בוגרת מחזור כ"ו ונציגת הבוגרים.

טקס הסיום של עמיתי מחזור כ"ו של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית

בטקס, שנערך בתיאטרון ירושלים, חגגו את סיום לימודיהם, בפעם הראשונה במתכונת משותפת, כל עמיתי תוכניות מנדל ברחבי הארץ: בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית, מכון מנדל למנהיגות על תוכניותיו השונות, וכן תוכניות מרכז מנדל למנהיגות בנגב ומרכז מנדל למנהיגות בצפון.

לאחר הטקס המרכזי התכנסו הבוגרים הטריים לחגוג את סיום לימודיהם יחד עם חבריהם למחזור, חברי הסגל ועמיתי בית הספר.