חדשות ואירועים

עמיתי מחזור כ"ז חושפים את תחומי העניין שלהם

באירוע הפוסטרים של פתיחת שנת הלימודים השנייה חשפו עמיתי מחזור כ"ז של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית את תחומי העניין שבהם הם מתעתדים לפעול בשדה החינוך

​הפוסטר האישי הוא אחד התוצרים שעליהם עמלים עמיתי שנה ב' במסגרת תוכנית הלימודים האישית שלהם. תהליך העבודה על הפוסטר מאפשר לעמיתים להתנסות בתרגום טקסט לשפה ויזואלית, בדרך לגיבוש פעולת ההתערבות שלהם בשדה החינוך בתום לימודיהם. הפוסטרים האישיים הוצגו לפני חברי סגל בית הספר, עמיתי מחזור כ"ט והמנחים האישיים של העמיתים. 

"בתהליך העבודה על הפוסטרים יש שלוש נקודות דרך משמעותיות", אמר דני בר גיורא, מנהל בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית. "האחת – בתור אחד הסממנים של המעבר בין שנת הלימודים הראשונה לשנייה – היא הצהרת כוונות אל מול קהילת מנדל: זה תחום העניין שלי וזה המקום שבו אני רוצה להשפיע בשדה העשייה. הנקודה השנייה היא שזהו תרגיל נפלא בקצרנות, והנקודה השלישית היא הקניית היכולת לעבור לשפה אחרת – השפה הויזואלית". 

ד"ר נטע שר הדר, חברת סגל בית הספר שהובילה את המהלך ליצירת הפוסטרים, דיברה על החיבור שבין הסיפור המנדלי ובין הפוסטר: "המפעל הגדול של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית החל מתוך חיפוש אחר מנהיגות שתשפר את פני החברה בישראל. הצורך במנהיגות כזו לא פחת אלא גבר, וכך גם הנטל על כתפיכם. במובן זה, הפוסטר מהווה את הצעד הראשון להתחייבות שלכם לעשיית הטוב בעולם".

לצפייה בפוסטרים של עמיתי מחזור כ"ז לחצו כאן


פוסטרים כז|Posters27