חדשות ואירועים

הצגת תוצרי הלמידה של עמיתות ועמיתי מחזור כ"ז

עמיתות ועמיתי מחזור כ"ז של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית הציגו את תוצרי הלמידה שלהם בסיום שתי שנות לימודיהם

​"השלב הזה, שבו אתם נמצאים כרגע, כאשר אתם עומדים בטקס הזה מול הקהילה ומציגים את קציר עמלכם, הוא התחנה האחרונה בהחלט במסע הלימודי בן השנתיים שעברתם כאן. אבל זה לא סוף פסוק במערכת היחסים שלכם עם קרן מנדל. מכאן ואילך נמשיך ללוות אתכם לאורך כל חייכם המקצועיים", אמר דני בר גיורא, מנהל בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית. "במסע הלימודי אצלנו שלושה מרכיבים עיקריים: הראשון שבהם הוא גיבוש הזהות המקצועית, בירור השקפת העולם וגיבוש החזון, השני הוא לימוד שדה התוכן שמעסיק אתכם, והאחרון הוא גיבוש הצעה להתערבות אמיתית ולמעשה בעולם", אמר בר גיורא, והתייחס גם למשבר הקורונה: "זה תרגיל לא קל לראות במצב הזה את ההזדמנויות שנוצרות, ולא להיות עסוק בקלקולים, אבל זו בדיוק התכונה שמאפיינת את הקהילה שלנו, ואתכם, עוד מעט הבוגרים של מחזור כ"ז".

הצגת תוצרי הלמידה של עמיתות ועמיתי מחזור כ"ז|Products27

באירוע, שנמשך יומיים בסינמטק ירושלים ונערך בצל הקורונה ועל-פי הנחיות משרד הבריאות, הציגו עשרים עמיתי המחזור את פירות מסעם הלימודי במתכונת מצומצמת לפני עמיתי בית הספר, המנחים האישיים וסגל בית הספר שליווה אותם לאורך לימודיהם.

"אנחנו מצפים מכם שכל אחד מכם בדרכו, כל אחד בתחום העניין שלו, ועל-פי הערכים של קרן מנדל – פלורליזם, שוויון, קבלת האחר, יושר ויושרה – ייצור שינוי גדול", אמר מנכ"ל קרן מנדל-ישראל משה ויגדור. "אני בטוח שאנחנו עוד ניפגש ונראה דברים גדולים שאתם תעשו", אמר.

לצפייה בחוברת תחומי העניין של עמיתי מחזור כ"ז הקליקו כאן >>