חדשות ואירועים

מחזור כ"ד – הצגת הפרויקטים

בתחילת יולי נערכה בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית הצגת הפרויקטים של עמיתי מחזור כ"ד, המסיימים את לימודיהם בבית הספר בימים אלו

​עמיתי מחזור כ"ד הציגו את הפרויקטים האישיים שלהם לחבריהם למחזור, למנחים שלהם, לסגל בית הספר ולמומחים בתחום, באירוע שנערך ב-3 וב-4 ביולי בבית הספר. 

הפרויקט האישי בבית הספר הוא תיאור של מעשה המבקש לשפר את החינוך בישראל. הפרויקט מבוסס על חזון מונחה השקפת עולם ועמדות ערכיות, למידת עומק תאורטית ומעשית של תחום הפעולה, ותרגומה לעולם המעשה.

"אלה יומיים של הצגת תעודת הזהות המקצועית, הצגת תוצרי מסעות הלימוד האישיים. השלב הזה הוא התחנה האחרונה בהחלט במסע הלימוד הזה בבית ספר למנהיגות חינוכית. עבורכם זהו אירוע שיא, וכדרכם של אירועי שיא, יש בהם התרגשות ושמחה, ואנחנו שותפים לה לגמרי", אמר דני בר גיורא, מנהל בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית. "לא כל הזרעים שזרעתם במהלך השנתיים כאן בשלו, נבטו ומוכנים לקציר. זו דרכו של העולם. אני משוכנע, יחד עם זאת, שהצידה שאתם לוקחים אתכם מהשנתיים כאן, תשפיע בכל מקום ובכל תפקיד שתעשו".

רותי להבי, דיקנית המחזור, בירכה את העמיתים והצביעה על הגיוון הרחב של הסוגיות שבהן עוסקים העמיתים: סוגיות של מגדר ושונות תרבותית בבתי הספר, התמודדות עם גזענות, טיפול בנוער במצבי מצוקה וסיכון ממגזרים שונים, סוגיות של פיתוח והכשרה של מורים, חינוך מוזיקלי, קיימות, יחסי בית הספר-קהילה-הורים, ועוד. 

לצפייה בפוסטרים של עמיתי מחזור כ"ד לחצו כאן

לעיון בחוברת הפרויקטים לחצו כאן

בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית - הצגת פרויקטים 2017