חדשות ואירועים

טקס הסיום של עמיתות ועמיתי מחזור כ"ח של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית לשנת תש"ף-תשפ"א

באירוע משותף לכל תוכניות קרן מנדל-ישראל שנערך בתאטרון ירושלים בנוכחות נשיא המדינה מר יצחק הרצוג, חגגו בוגרי מחזור כ"ח של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית את סיום לימודיהם

נשיא המדינה יצחק הרצוג - צילום: סימנים הפקות

​בנוכחות נשיא הקרן פרופ' יהודה ריינהרץ, סגן יו"ר קרן מנדל סטיבהופמן (שהשתתף מרחוק, מנכ"ל קרן מנדל-ישראל משה ויגדור, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' וקצין החינוך והנוער הראשי בצה"ל תא"ל אופיר ליוויוס חגגו כל בוגרי תוכניות מנדל לשנת תש"ף-תשפ"א את סיום לימודיהם, באירוע משותף שכבר הפך למסורת. את האירוע כיבד בנוכחותו נשיא המדינה יצחק הרצוג.

"אתם בעצם הופכים להיות עמודי התווך של הציבוריות הישראלית, בכל המעגלים המשפיעים על החיים של כולנו", אמר הנשיא הרצוג, "אני מרגיש, כנשיא מדינת ישראל, הרבה הרבה יותר טוב כשאני יודע שאתם אלה שמגיעים למעגל ההשפעה".

טקס סיום 2021 - צילום: סימנים הפקות

"היום אתם מסיימים באופן רשמי את מסלול לימודיכם הרשמי והאינטנסיבי במנדל, אבל הקשר שלכם עם מנדל לא מגיע לסיומו. אנחנו נהיה לצדכם בשעה שאתם יוצאים להגשים את חזונכם לחולל שינוי", אמר יו"ר קרן מנדל סטיב הופמן, שהשתתף בטקס מביתו בקליבלנד.

"אנו מבקשים מכם רק דבר אחד: לכו להנהיג! צאו להשפיע! עשו מעשה!" אמר נשיא קרן ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, פרופסור יהודה ריינהרץ, "בידיכם הכלים וביכולתכם כעת לשנות את החברה הישראלית ואת מדינת ישראל ולהופכם למקום טוב ומיטיב עם כל יושביו".

יצחק בן דוד - צילום: סימנים הפקות|SchoolGrad2021

יצחק בן דוד, בוגר מחזור כ"ח של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית, נשא דברים בשם המחזור: "הפניית הקשב, ההתבוננות וההשתהות, הם המאפיינים של עמדה נפשית עמוקה וייחודית, שגדולתו של המקום הזה, שהוא ידע ויודע להכיר בחשיבות שלה ולטפח אותה. ומהעמדה הקיומית העמוקה הזאת יכולה גם לנבוע פעולה מנהיגותית של ממש. פעולה שיש בכוחה להטביע חותם וליצור שינוי, ובעיקר - לגעת באדם".

לאחר הטקס המרכזי, שבו ציינו כלל עמיתי תוכניות הקרן בארץ את סיום לימודיהם, התכנסו בוגרי מחזור כ"ח של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית לקבלת פנים בלתי פורמלית עם נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, ולהמשך הטקס במתכונת המשותפת לחברי המחזור המסיים, לעמיתי בית הספר ולחברי הסגל.