הצגת פוסטרים

עמיתי מחזור כ"ה בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית מציגים

×

 

נעמה אביטל

נעמה אביטל

מחקר הוא לא מועדון סגור

מחקר הוא לא מועדון סגור

כולם מוזמנים ללמוד, לחקור ולשתף, בכל נושא ובכל מקום

אודותיי

נעמה אביטל היא יזמית ומנהלת בארגונים חברתיים ועסקיים. בתפקידה האחרון ניהלה את הפעילות באירופה של חברת Time To Know - חברה בינלאומית המפתחת כלים טכנולוגיים חדשניים להוראה וללמידה. לפני לכן הייתה שותפה לצוות הניהול, האסטרטגיה והפיתוח העסקי של החברה בישראל. בין תפקידיה שימשה נעמה כסמנכ"ל עמותת "חינוך לפסגות", שם עיצבה תכנית ארצית לטיפוח מצוינות אקדמית בפריפריה החברתית והכלכלית בישראל. במסגרת זו פיתחה תכניות הדרכה והערכה וכן תכניות לימודים לפיתוח חשיבה מתמטית ולוגית. במכון ברנקו וייס שימשה כמנהלת פדגוגית ארצית של תכנית "מנהיגות, למידה, חשיבה" – שבה השתתפו אלפי ילדים, בני נוער, מורים ומנהלי בתי ספר. לנעמה תואר ראשון בפילוסופיה ובספרות ותואר שני בספרות עברית, שניהם מהאוניברסיטה העברית. היא מתעניינת ביצירת פלטפורמה המאפשרת השתתפות של הקהל הרחב בחשיבה ובמחקר אקדמי, במיוחד בתחום מדעי הטבע.

נועה הדר

נועה הדר

מחקר הוא לא מועדון סגור

מחקר הוא לא מועדון סגור

כולם מוזמנים ללמוד, לחקור ולשתף, בכל נושא ובכל מקום

אודותיי

נועה הדר היא מדענית ויזמית בתחום הביוטכנולוגיה. במסגרת תפקידה כמנהלת מחקר ופיתוח של חברת הזנק לפיתוח מוצרים לטיפול בפצעים כרוניים, הובילה פיתוח של מוצרים משלב הרעיון ועד לשלב הגעתם לייצור ולשוק הבינלאומי. במסגרת היזמויות שהובילה התמקדה במציאת פתרונות חדשניים המשלבים מחקר רב-תחומי לבעיות רפואיות. לנועה תואר ראשון בהנדסה כימית וביולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, ותואר שני ושלישי בביו-טכנולוגיה מאוניברסיטת תל אביב. נועה מתעניינת בהבנת האפשרויות ליצירת שינוי בהתבסס על פלסטיות המוח. היא מתכננת להקים מרכז בחינה ופיתוח של טכנולוגיות ויישומים רב-תחומיים, למטרות שיפור הלמידה, בשילוב עם עבודה מוטורית-קוגניטיבית ומחקרים בתחום מדעי המוח, שיסייע לבתי ספר להתמודד עם תלמידים מגווני צרכים ולקדם אותם.

אלירם אלימלך

אלירם אלימלך

עושים, חיים. מחשבים מסלול מחדש

עושים, חיים. מחשבים מסלול מחדש

בית בחווה לנוער בקצה

אודותיי

אלירם אלימלך עוסק בחינוך, בטיפול ובשיקום. בעשר שנים האחרונות הוא ניהל הוסטל לנוער בסיכון גבוה עם בעיית התמכרות לחומרים פסיכו אקטיביים בעמותת ע.נ.ב וחסות הנוער. במסגרת תפקיד זה הוביל בנייה של מודל ייחודי לטיפול בהתמכרות תוך שימוש בכלים מגוונים, שהמרכזי שבהם הוא טיפול דרך השטח. בתקופת ניהולו השתתפו חניכיו ב-80 ימי שטח בשנה. כחלק מתכנית זו הוביל אלירם את מסעות ההישרדות הארוכים והמורכבים שנעשו בישראל. כמו כן ריכז אלירם פרויקטים חברתיים בארגון פר"ח. במסגרת עבודתו זכה אלירם בפרס הצטיינות ארצי במעמד ראש הממשלה. לאלירם תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במנהל ציבורי בתכנית למנהלים מאוניברסיטת תל אביב. הוא מתעניין במניעת שימוש בסמים ואלכוהול בקרב בני נוער בישראל, בפיתוח ומחקר תחום הטבע-תרפיה, ובשילוב מיטבי של נערים ונערות בסיכון בחברה הישראלית.

גיא בן גל

גיא בן גל

חינוך לדמוקרטיה

חינוך לדמוקרטיה

אודותיי

גיא בן גל הוא איש חינוך והוראה. בעשור האחרון עבד כמחנך, לימד וריכז את לימודי האזרחות בבית החינוך הניסויי ע"ש רבין בתל מונד, הוביל פעילויות חברתיות ופדגוגיות והיה חבר בצוות המחקר והפיתוח של בית הספר. לצד ההוראה בבית הספר עבד במשך 4 שנים כמרצה ומדריך ארצי במטה לחינוך אזרחי במזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, ועסק בעיקר בפיתוח השתלמויות ותכניות לימודים בתחום מניעת גזענות וקידום חיים משותפים. לגיא תואר ראשון במדע המדינה בשילוב תעודת הוראה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במדע המדינה מאוניברסיטת חיפה. לאחרונה סיים את תכנית אבני ראשה למנהלים מטעם משרד החינוך. גיא מתעניין בהעמקת הדיאלוג בין חלקים שונים בחברה הישראלית באמצעות העשרת היבטים שונים של חינוך פוליטי.

פנינה גל-יעקב

פנינה גל-יעקב

חינוך בלי תיוגים

חינוך בלי תיוגים

אני חירות. זה כל מה שאני.

אודותיי

פנינה גל-יעקב היא אשת חינוך ומינהל. היא ניהלה את המחלקה לחינוך מיוחד בעיריית באר-שבע, המעניקה שירותי חינוך מיוחד לכל תושבי הדרום הזקוקים לכך. לפנינה תואר ראשון בחינוך ובמקרא, תואר שני בחינוך ותואר שני נוסף במנהל ומדיניות ציבורית במגמה לניהול מלכ"רים, כולם מאוניברסיטת בן גוריון בנגב. במסגרת לימודיה לתואר דוקטור עסקה במחקר הנוגע להיבטים סוציולוגיים של השיח הטיפולי בשדה החינוך בישראל. פנינה מתעניינת בתהליכים חינוכיים וחברתיים המרחיבים את הגבולות ומאפשרים השתתפות של האוכלוסייה כולה במרקם חברתי צבעוני ורחב, שבו לכל אדם יש מקום משמעותי. מתוך כך היא מבקשת לפעול לצמצום של קבוצות מודרות, בין שעל בסיס חברתי-מעמדי, אתני, סוציו-אקונומי, מגדרי וכדומה, ובין שעל בסיס "מקצועי" – צרכים טיפוליים וחינוכיים ייחודיים.

חן אהרון

חן אהרון

הסיכון הוא בהגדרה

הסיכון הוא בהגדרה

אודותיי

חן אהרון הוא מורה ומחנך. בתפקידו האחרון שימש במשך שנה כמנהל בית הספר השש-שנתי העל-יסודי הר-טוב. כמו כן שימש כמנהל מלווה להקמת בית הספר הייחודי "פארק המדע" בנס ציונה. במסגרת תפקיד זה עיצב את התפיסה החינוכית ותכנן והוביל תהליכי הוראה ופדגוגיה ייחודית. חן שימש מורה בארה"ב, שם נחשף לשילוב הטכנולוגיה והחדשנות בכיתה ובהתאמת סביבות הלמידה למציאות המשתנה. לחן תואר ראשון בסוציולוגיה ובאנתרופולוגיה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בסוציולוגיה מחקרית מאוניברסיטת חיפה. הוא בעל תעודת הוראה ובוגר התכנית להכשרת מנהלים "אבני ראשה" בדוד ילין. חן מתעניין בהובלת תהליכי שינוי ולמידה מאתגרת במערכת החינוך המשתנה ככלל, ובהובלת תהליכי שינוי ועיצוב החינוך המקצועי על שלל תמורותיו בפרט.

ליאור הלוי

ליאור הלוי

לעמוד על הראש

לעמוד על הראש

התבוננות מחודשת בניהול החינוך

אודותיי

ליאור הלוי הוא איש חינוך. בתפקידו האחרון ניהל את חטיבת הביניים בישיבת "אמי"ת אלירז" בפתח תקווה. בניהולו ליאור שם דגש על פיתוח העוצמות בקרב קהילת באי בתי הספר ועל חתירה לעמידה ביעדים אישיים וקבוצתיים תוך שימוש בכלים אימוניים. ליאור הביא את החטיבה שבניהולו להישגים פדגוגיים משמעותיים ולאקלים חינוכי יוצא דופן תוך מתן שוויון הזדמנויות לתלמידים מן הפריפריה החברתית ולתלמידים יוצאי אתיופיה. לליאור תואר ראשון במזרחנות ובתנ"ך ותואר שני בהיסטוריה, שניהם מאוניברסיטת בר אילן. במשך ארבע שנים שימש שליח המחלקה לחינוך של הסוכנות היהודית בארצות הברית. הוא מתעניין בפיתוח מנהלים וסגלי הוראה ובהעמקת הקשרים בין ישראל לתפוצות.

אֹהד זימרן

אֹהד זימרן

רשות. רשת

רשות. רשת

מחברים את כולם לרשת חינוך עירונית

אודותיי

אֹהד זימרן הוא איש חינוך ומנהל. הוא שימש כמנהל חטיבת ביניים ומנהל שש שנתי של קריית החינוך גרוס בקרית גת, המאגדת ישיבה תיכונית, תיכון בנים, אולפנה ותיכון בנות. במסגרת תפקידו הוביל שיתופי פעולה בין ענקיות ההייטק הפועלות בעיר, פתח מגמת סייבר וקיים שיתופי פעולה עם המרכז למחקר גרעיני נחל שורק. בתקופתו כמנהל זכה בית הספר בפרס מצטיין מחוזי, פרס החינוך הארצי והפרס הארצי לקליטה מיטבית. מוטי הוא בוגר ישיבת ההסדר והמכללה למורים "אורות ישראל", וממקימי גרעין המורים בשכונת אושיות בעיר. הוא בעל תואר שני בכלכלה ומנהל ציבורי מאוניברסיטת בן גוריון, בעל הסמכה לרבנות קהילתית ובוגר תכנית מנהיגי קהילות בתפוצות. מוטי מתעניין באפשרויות הפיתוח של הדור הבא ובהכשרתו להיות דור יוזם בעל מחשבה עצמאית.

חנה ימין שרקי

חנה ימין שרקי

פשוט יותר מההתחלה

פשוט יותר מההתחלה

עיצוב מדיניות משולבת בגיל הרך

אודותיי

חנה ימין שרקי היא אשת חינוך הפועלת בארגונים במגזר השלישי. בחמש השנים האחרונות כיהנה כמנהלת מקצועית של ארגון שלו"ה בירושלים. תפקידה כלל ניהול ופיתוח התכניות החינוכיות והטיפוליות ובניית מערך קשרי הממשל של הארגון. בעבודתה הניעה תהליכים ארגוניים, הקימה מיזמים חינוכיים, ועסקה בבניית חזון ארגוני אסטרטגי מתוך אמונה במחויבות האנושית לפעול לשילוב ולפיתוח מענים לאנשים עם מוגבלות. לחנה תואר ראשון ביהדות ובחינוך מיוחד עם התמחות בהפרעות תקשורת מהמכללה לחינוך "בית וגן", ותואר שני בתכנית שוורץ של הגיל הרך מטעם האוניברסיטה העברית. חנה מבקשת לפעול לקידום מדיניות בתחום שילוב אנשים עם מוגבלות בחברה הכללית בכלל ובשדה החינוך בפרט, תוך פיתוח שיתופי פעולה מעשיים בין שלושת המגזרים: הממשלתי, העסקי והאזרחי.

אלי ליפשיץ

אלי ליפשיץ

בוחרים בחינוך

בוחרים בחינוך

אודותיי

אלי ליפשיץ עוסק בניהול יזמויות חברתיות ועסקיות. הוא שימש כמנכ"ל חברת הזנק בתחום התוכנה לגיל השלישי וכסמנכ"ל תפעול ופיתוח נכסים בקבוצה לחיפושי נפט וגז. אלי הוא ממקימי בית הספר המשותף לדתיים ולחילונים בתל אביב. בתפקידיו הוא מחפש לחבר בין אנשי מקצוע מדיסציפלינות שונות כדי לתת מענה חדש ויעיל לסוגיות עכשוויות. לאלי תואר ראשון ביחסים בין לאומיים, שפה וספרות צרפתית מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר שני בפוליטיקה של האיחוד האירופי מאוניברסיטת לונד שבשוודיה. הוא מתעניין בהיבטים הארגוניים של מערכת החינוך וביחסי הגומלין שבין קבוצות אינטרסים השונות הפועלות סביבה.

נלי מרקמן

נלי מרקמן

ממלכתיות 2018

ממלכתיות 2018

ממלכתיות מעודכנת, מגוונת, צבעוניות ומכילה

אודותיי

נלי מרקמן היא אשת חינוך והדרכה. בשנים האחרונות עמדה בראש מחלקת ההדרכה של תנועת הצופים העבריים בישראל. במסגרת תפקיד זה הובילה נלי תהליכי שינוי עמוקים ומשמעותיים בנושאים מגוונים, כגון חינוך פוליטי, התמודדות עם תופעת האלכוהול בקרב בני נוער ועיסוק בנושא מגדר ומיניות בריאה. לפני עבודתה בצופים עבדה נלי במכון ון ליר בירושלים ובמרכז אדוה. במסגרת העבודה בון-ליר הייתה נלי שותפה לכתיבת ספר לימוד רב-תרבותי באזרחות לחטיבות הביניים והובילה קבוצות מחקר בנושא מדיניות חינוך בישראל. במסגרת עבודתה במרכז אדוה הייתה נלי אחראית על פיתוח תחום ההדרכה. לנלי תואר ראשון בחינוך ופוליטיקה ותואר שני בחינוך, שניהם מאוניברסיטת בן גוריון בנגב. כמו כן היא מדריכה משלחות נוער לגרמניה, מדריכה סדנאות למפגשי יהודים-ערבים ומדריכת טיולים של החברה להגנת הטבע. נלי מאמינה בחינוך הומניסטי ומתעניינת בדרכים לפיתוח החינוך הבלתי פורמלי בישראל.

יובל נבו

יובל נבו

תלמיד צריך אתגר ותמיכה

מטפס הרים צריך הר וחבל. תלמיד צריך אתגר ותמיכה.

אודותיי

יובל נבו עוסק בחינוך. הוא התגייס לתכנית תלפיות לאחר שנת שירות, ובתפקידו האחרון היה מפקד התכנית. כמו כן עסק רבות בתחום הוראת המחוננים והמצטיינים במערכת החינוך הפורמלית, דרך מעורבות בפעילות האגף למחוננים ומצטיינים, הוראת היסטוריה ומתמטיקה בתיכון שליד האוניברסיטה (ליד"ה) וקידום תכנית "נחשון". הוא מתנדב בעמותת "עלם" בניידת רחוב בכיכר ציון בירושלים. ליובל תואר שני בחקר ביצועים והנדסת מערכות. הוא מתעניין בעבודה פרטנית עם התלמיד במסגרת הכיתה, ובאופן שבו יש לאתגר את התלמידים שלנו.

רביב קרוננפלד

רביב קרוננפלד

קבוצת שינוי

קבוצת שינוי

תנו לי קבוצת משען וארים את מערכת החינוך

אודותיי

רביב קרוננפלד השתחרר מהצבא לאחר שירות של שלושים שנה בחיל המודיעין. בתום השירות החליט להשקיע את מרצו וניסיונו במערכת החינוך. הוא שירת במגוון רחב של תפקידים, החל בתפקידי לחימה ופיקוד, המשך בתפקידים טכנולוגיים וכלה בתפקידים במטה החיל. בתפקידו האחרון בצה"ל שימש כראש מנהלת צבאית שהייתה אחראית על הובלת שינוי נרחב בתחום המודיעין. לרביב תואר ראשון בהנדסה מהטכניון ומאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במנהל עסקים ומנהיגות מאוניברסיטת תל אביב. הוא מתעניין בשאלה איך מעבירים בית ספר סטנדרטי משיטות למידה פרונטליות שפותחו בימי המהפכה התעשייתית, לשיטות חווייתיות המתאימות למאה ה-21 .

שירלי רוזמן

שירלי רוזמן

Let it co

Let it co

ביחד ללמוד, ללמד, לנהל

אודותיי

שירלי רוזמן בעלת ניסיון בינלאומי של 15 שנים בתחום הייעוץ וההדרכה בעולם ההייטק. בשנותיה במגזר העסקי ניהלה צוותים גלובליים ופרויקטים מורכבים, עסקה בפיתוח עסקי והובילה שינויים ארגוניים. עם שובה משהות של כמה שנים בצפון אמריקה ובאירופה החליטה לצאת לדרך חדשה ולפנות לתחום החינוך. במקביל השתלבה בפעילויות חברתיות שונות בתחומי מנהיגות, מגדר ויזמות חברתית. לשירלי תואר ראשון בכלכלה ובסוציולוגיה מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, הסמכת ניהול פרויקטים PMP ותעודת הוראה באזרחות ומדעי החברה מטעם מכללת בית ברל. שירלי מתעניינת ביצירת מרחבי למידה פתוחים ומגוונים ומעוניינת להשתמש בניסיונה לשם שיפור שיטות הלמידה בבתי הספר.

יהודה רוזנברג

יהודה רוזנברג

רואים מצוין

רואים מצוין

בית לימוד לנוער מצטיין בצפון

אודותיי

יהודה רוזנברג הוא איש חינוך. ב-13 השנים האחרונות כיהן כמנהל בשלבי החינוך השונים: אולפנא על-יסודית שש שנתית, בית ספר יסודי (כיתות א-ח), וכפר נוער לתלמידים בסיכון. כמו כן היה שליח חינוך מרכזי מטעם הסוכנות היהודית בדרום אפריקה. האולפנא שניהל קיבלה את אות החסד הארצי של החינוך הממלכתי-דתי ונבחרה לאחד מ-50 בתי הספר הערכיים בישראל, לצד עלייה משמעותית בהישגי בחינת הבגרות. ליהודה תואר ראשון במדעי החברה, תואר ראשון במשפטים ותואר שני בחינוך וביהדות מאוניברסיטת בר אילן. הוא בוגר תכנית הרטמן ומכון עמיאל להכשרת רבנים ומחנכים לקהילות ישראל, ובמסגרתה שימש כרב קהילה בקייפטאון שבדרום אפריקה. יהודה מבקש להתמקד בפריפריה של העם היהודי בארץ ובתפוצות ולהביא בוגרים אלו, המודרים ממרכז העשייה הישראלית, למקום של הובלה, מנהיגות ויזמות.

חיים שמילה

חיים שמילה

אדם רואה אדם בונה אדם

אדם רואה אדם בונה אדם

נראות בצוותי חינוך

אודותיי

חיים שמילה הוא פסיכולוג חינוכי בשירות הציבורי בקרית גת. במסגרת זו הוא מרכז את תחום החינוך המיוחד בעיר. בתפקידו הקודם פעל חיים במשך כעשור בתנועת הנוער "מקום בלב" של ה-Orthodox Union, תחילה בהקמה של סניפים חדשים בשדרות ובקרית גת ולבסוף כרכז מפעלים וחבר בצוות ההנהלה של התנועה. בשיאה של תקופה זו הקים וניהל מסגרת חינוכית בלתי פורמלית שביקשה לשלב בין הכוחות של תנועת הנוער, לצרכים ולכוחות של אחת משכונות המצוקה בעיר. חיים חבר בפורום "תרבות יהודית" בקרית גת ששם לו למטרה לשפר ולחזק את אוכלוסיית העיר דרך אירועי תרבות וחינוך המשמרים זיקה ליהדות במובנה הרחב והמכיל. חיים מתעניין בחיזוק ההבנה הרגשית בקרב תלמידים, צוותי הוראה וניהול, ככלי להשבחת האקלים הבית ספרי והלמידה.

אסף שמר

אסף שמר

מפגשים מהסוג האישי

מפגשים מהסוג האישי

הערכה חלופית מבוססת דיאלוג

אודותיי

אסף שמר הוא איש חינוך והוראה בחינוך הפורמלי והבלתי-פורמאלי. בעבר היה מנהל פנימייה ויחידת קידום נוער "חברת הנוער אשבל", וסגן מנהל בבית ספר טכנולוגי לנוער בסיכון "דשנים". כמו כן הקים מרכז לעידוד יזמות והגברת המעורבות בקרב בני נוער בבית הספר הניסויי "עין כרם", והדריך מסעות של בני נוער ומבוגרים בפולין. לאסף תואר ראשון בחינוך ובהיסטוריה ממכללת בית ברל ותואר שני בהוראה ולמידה ממכללת דוד ילין. הוא מתעניין בפיתוח תהליכי שינוי ושיפור של אופני ההוראה בתיכון בקרב מורים ותיקים, ובהכשרתם של מורים חדשים.

עירית שריג

עירית שריג

משנים את ההתחלה

משנים את ההתחלה

מתמחים בהוראה בתוך בתי הספר

אודותיי

עירית שריג היא אשת חינוך. בתפקידה האחרון הייתה מחנכת ומורה לאזרחות בתיכון בלוד, תיכון "הזדמנות אחרונה" העובד עם תלמידים ערבים ויהודים מתוך תפיסה חינוכית המתמקדת בקשר הבין-אישי בין המורה לתלמיד ובחינוך אמפטי תוך פיתוח מיומנויות רגשיות, חברתיות ולימודיות. כמו כן הייתה עירית מדריכה ארצית במטה לחינוך אזרחי ולחיים משותפים, ובמסגרת תפקיד זה קידמה תכנים העוסקים בחינוך לסובלנות, בפלורליזם, בקבלת האחר ובחיים משותפים. בעברה הייתה עירית יועצת ארגונית ומנהלת משאבי אנוש בחברת היי-טק בינלאומית. לעירית תואר ראשון בסוציולוגיה ובספרות עברית, תואר שני בלימודי עבודה מאוניברסיטת תל-אביב ותעודת הוראה באזרחות ובסוציולוגיה מן האוניברסיטה העברית. עירית מתעניינת בקידום ובפיתוח של חינוך אמפטי ואמפטיה בין מורים לתלמידים, בין תלמידים לבין עצמם ובצוות ההוראה הבית-ספרי.

אילנה שריג היוז

אילנה שריג היוז

חברה נגישה - עניין של גישה

חברה נגישה - עניין של גישה

מעגלים קהילתיים עבור אנשים עם מוגבלות יוצרים אדוות של שינוי

אודותיי

אילנה שריג היוז היא פעילה חברתית בתחום הצרכים המיוחדים. בחמש השנים האחרונות כיהנה כיו"ר "אהדה" – ארגון הורים התומך במשפחות של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בתנועה הקיבוצית. במסגרת תפקידה הובילה תהליכים קהילתיים בקיבוצים ותהליכים לשינוי ולהטמעה של החקיקה בתחום. אילנה הייתה במשך 18 שנה סמנכ"לית משאבי אנוש בתעשייה ויועצת ארגונית עם התמחות בהובלת תהליכים ארגוניים ובליווי מנהלים. לאילנה תואר ראשון בסוציולוגיה ומדע המדינה ותואר שני בסוציולוגיה ארגונית יישומית מאוניברסיטת חיפה. היא מתעניינת בהטמעה של עקרונות האמנה הבינלאומית לזכויות אנשים עם מוגבלות במערכת החינוך, במינוף של מעורבות הורים במערכת ובחינוך ערכי.

אפרת פנר

אפרת פנר

למידה זה בטבע שלנו

למידה זה בטבע שלנו

אודותיי

אפרת פנר היא אנתרופולוגית סביבתית. היא הייתה מנהלת משותפת של תכנית "ממשק" – תכנית עמיתים לבוגרי דוקטורט שמטרתה ליישם ידע מדעי סביבתי במשרדי הממשלה השונים. כמו כן הייתה עורכת המשנה של כתב העת "אקולוגיה וסביבה", המנגיש את מדעי הסביבה והאקולוגיה למקבלי החלטות, ועסקה בחינוך סביבתי במסגרות חינוכיות שונות ובהוראת מבוגרים. לאפרת תואר ראשון בסוציולוגיה ובאנתרופולוגיה ותואר שני בלימודי סביבה מביה"ס ללימודי הסביבה פורטר, באוניברסיטת ת"א. התזה שלה עסקה בבנייה אקולוגית מאדמה בישראל, ובקהילות המתאגדות סביבה. אפרת מתעניינת בחינוך סביבתי ובחינוך לקיימות, בפרט במודל של גני יער ובתי ספר יער, ובפיתוח כלים להוראת מבוגרים.