חדשות ואירועים

טקס הסיום החגיגי של מחזור כ"ד

בטקס חגיגי ציינו עמיתי מחזור כ"ד את סיומן של שתי שנות לימוד אינטנסיביות בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית

​בנוכחות יו"ר קרן מנדל, מר מורטון מנדל, נשיא הקרן פרופ' יהודה ריינהרץ, מנכ"ל קרן מנדל-ישראל מר משה ויגדור, מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך מר מאיר שמעוני, ומנהל בית ספר מנדל למנהיגות מר דני בר גיורא, חגגו עמיתי מחזור כ"ד של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית את סיום לימודיהם בבית הספר.

"כחבר הנהלה של המשרד זה כעשור, וכמנהל מחוז ירושלים והעיר ירושלים, יש בידי איזושהי פרספקטיבה להבין את ההשפעה של בוגרי מנדל על מערכת החינוך", אמר מאיר שמעוני, מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך, שייצג בטקס את משרד החינוך. "אני עד לכך שרבים וטובים ממנהיגי החינוך שלנו, לרבות מוסדות חינוך, מנהלי אגפי חינוך ומנהלי פרויקטים מובילים, הם בוגרי מנדל".

19 בוגרי מחזור כ''ד בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית –  מיזם משותף לקרן מנדל ולמשרד החינוך שנוסד ב-1991 – סיימו שנתיים של לימודים שבהם עסקו בסוגיות המרכזיות בתחום החינוך, המנהיגות והחברה בישראל.

ענת יונה עמדי|SchoolGrad2017

"בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית העניק לי ולחבריי הזדמנות יקרה מפז לעצירה, להתבוננות, ולפיתוח הקול האישי והעשייה המקצועית", אמרה בטקס נציגת הבוגרים הטריים, ענת יונה עמדי. "במהלך השנתיים האחרונות זכינו לאימון מקיף וקפדני שכלל חקירה, עימות ופריסת אופקים חדשים. המפגש המרתק עם עמיתים המגיעים מקשת רחבה ומגוונת, אִפשר התבוננות עשירה ומעמיקה על מערכת החינוך והחברה בישראל".

בטקס, שנערך ב-30 באוקטובר במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים, סיימו את לימודיהם גם עמיתי מכון מנדל למנהיגות בתכניות השונות: תוכנית מנדל למנהיגות חינוכית בצה"ל, תוכנית מנדל לפיתוח מנהיגות בקהילה החרדית, ותוכנית מנדל למנהיגות נוער – מנהיגים מקרב הסגל הבכיר של תנועות הנוער בישראל.

"הגמול הגדול ביותר שלנו הוא שאולי עזרנו למי מכם שמסיימים היום להיות טובים עוד יותר", אמר יו"ר קרן מנדל, מר מורטון מנדל לבוגרים הטריים. "בחרנו להשקיע בבני אדם, בגלל אמונתנו העמוקה שהסוד טמון באנשים. אתם ההוכחה החיה שצדקנו, אחיי ואני. אני גאה בכם מאוד", אמר.


טקס סיום