עמיתים​


מחזור ל"א

אוקטובר 2023 - אוגוסט 2025

 

שיר אלקיים לוצאטו

שיר אלקיים לוצאטו

שיר היא יזמית, מרצה ומנהלת. בתפקידה האחרון שימשה כמייסדת ומנהלת אקסלרטור MaofTech נגב מערבי לסטארט אפים טכנולוגיים בפריפריה מטעם משרד הכלכלה וחברת הייעוץ האסטרטגי BDO, וכמרצה ליזמות וחדשנות באוניברסיטת בן-גוריון בנגב בקורסים חדשניים בעברית ובאנגלית בפקולטה לניהול. שיר בעלת ניסיון בתפקידי ניהול בכיר ובייעוץ עסקי אסטרטגי לחברות בשוק הישראלי והבינלאומי, לגופים ציבוריים, ליזמים ולסטארט-אפים והיא חברה בוועדות מייעצות מקצועיות בדירקטוריונים ובמשרדים ממשלתיים. לשיר תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במסלול משואות למצטיינים בפקולטה לניהול מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב.


חיים ביטון

חיים ביטון

חיים הוא איש חינוך, יזם חברתי והיסטוריון. לאורך שנות פעילותו ביישובי עוטף עזה ובערי הנגב עסק בחינוך בלתי-פורמלי עם נוער נורמטיבי ובסיכון, בהנחיית פעילים חברתיים בקבוצות מנהיגות, ובהוראה בבית החינוך שער הנגב. לצד זאת, עסק בפעילות אקדמית כחוקר ההיסטוריה של יהודי ארצות האסלאם, ואף זכה להכרה ופרסים על הישגיו בתחום זה. הוא בעל תואר ראשון בלימודי תרבות מהמכללה האקדמית ספיר, תואר שני בהיסטוריה של עם ישראל ותואר דוקטור בלימודי ישראל – שניהם מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. חיים מתעניין במדיניות החינוך בישראל – בייחוד בפריפריה – ומבקש לפעול לקידום שוויון הזדמנויות, חיזוק איכותו ההוראה וטיפוח קשרי אקדמיה וקהילה.


יוני בן סימון

יוני בן סימון

יוני הוא איש חינוך. בתפקידו האחרון הקים וניהל במשך שש שנים את חטיבת הביניים "בית אקשטיין" במושב יד רמב"ם. בית הספר הוקם עבור בני נוער בעלי מורכבויות נפשיות-רגשיות. לפני כן עבד כמורה ורכז פדגוגי בתיכון לנוער בסיכון "ברנקו וייס" רמלה. כמו כן עסק בהכשרה ובליווי של מורים במסגרת תוכנית "חותם". בתפקידו כמנהל פיתח עם צוות בית הספר מרחב חינוכי טיפולי במטרה להתאים לכל תלמיד תהליכי למידה וטיפול מותאמים לצרכיו הייחודיים. בבסיס התהליכים הללו ניצבת האמונה כי צמיחה וריפוי של בני נוער אלו מתאפשרת ומתרחשת במרחב שבו אנשי הצוות עוברים תהליכי למידה, הדרכה והחזקה רגשית. יוני מאמין בשילוב בני נוער בעלי מורכבויות נפשיות-רגשיות במארג החיים בקהילה, וזאת מתוך אמונה בכוחו של היחיד להשתלב ובכוחה של הקהילה ליהנות משילובם של בני נוער בעלי צרכים מיוחדים. יוני בוגר תוכנית "רביבים" של האוניברסיטה העברית בירושלים. בעל תואר ראשון במקרא ויהדות ותואר שני בהיסטוריה של עם ישראל. יוני מתעניין בדרכי שילוב חדשניות עבור בני נוער בעלי צרכים מיוחדים במסגרות קדם-צבאיות ובהמשך שילובם בשירות הצבאי או הלאומי.


עדיאל בר שלום

עדיאל בר שלום

עדיאל הוא איש חינוך. בתפקידו האחרון ניהל את כפר הנוער נוה עמיאל בשדה יעקב. במסגרת זו פעל לסייע לנערים במצבי סיכון משתנים שנשרו ממסגרות לעלות על מסלול חיים נורמטיבי ולצאת בסוף התהליך מוכנים לאתגרי החיים. לפני כן עבד כראש מחלקת מעורבות חברתית בבני עקיבא, כרכז ארצי של תוכנית "אפיקים", וכחבר בהנהלת עמותת "שמחה לילד". עדיאל מאמין שאהבה, אמון, הכלה ועבודה מהלב הם הבסיס לעשייה חינוכית. לעדיאל תואר ראשון רב-תחומי במדעי החברה והרוח מאוניברסיטת אריאל, ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת חיפה. עדיאל הוא קצין שריון במילואים ובוגר תוכנית "מאסטרי" מקבוצת "טורוס" לפיתוח מנהיגות . עדיאל מעוניין לפעול לקידום החינוך והרווחה בישראל.


גידי  גרונברג

גידי גרונברג

גידי הוא איש חינוך ויזם חברתי. בשנים האחרונות שימש בין היתר כרכז פדגוגי בתיכון אנקורי תל-אביב וכחבר הנהלה בבית הספר. בתפקידו הקודם יזם וריכז את כיתות שח"ר בתיכון עירוני ה' במודיעין, ובמקביל היה שותף להקמת החטיבה העליונה. שורשיו של גידי נמצאים בחינוך הבלתי-פורמלי ובעבודה עם נוער בסיכון. ניהל את המרכז לנוער גאה בתל-אביב והקים את מערך הנוער הדתי בארגון הנוער הגאה. בשנים האחרונות פועל בחברה הדתית למען חינוך לסובלנות כלפי להטב"ק. לגידי תואר ראשון בחינוך בהתמחות בנוער בסיכון ממכללת בית ברל, תואר שני בניהול מערכות חינוך מסמינר הקיבוצים, והוא בוגר קורס הכשרה למנהלי בתי ספר מטעם מכון "אבני ראשה". גידי מבקש לפעול למען תלמידים להטב"ק ולהקים מערכת חינוכית-טיפולית-הוליסטית שמטרתה לבסס חוסן ומנהיגות בקהילה הגאה.


איתי דהן

איתי דהן

איתי הוא יזם ובעל רקע ניהולי בארגונים מגוונים במגזר הציבורי והפרטי. בין השאר כיהן כמנכ"ל רשות מקומית, מייסד ומנכ"ל חברת סטרטאפ, ובעברו תפקידי פיקוד והכשרה בצה"ל. לאיתי תואר ראשון ושני במשפטים, שניהם מאוניברסיטת בר-אילן. מתוך הכרה עמוקה במורכבות ובעומס שעמם מתמודדים דרגי הניהול, איתי שואף לייעל את הקשר שבין משרדי הממשלה השונים לבין הארגונים "בשטח", לטובת שיפור רוחבי ושיטתי של המערכות ברמה הארצית.


רולא דקה

רולא דקה

רולא היא אשת חינוך וניהול. עבדה כמורה בבית הספר היסודי לבנים אבו טור, וניהלה את תיכון אקסלנס לבנות בוואדי אלג'וז בירושלים. בתקופת ניהולה צמח בית הספר מ-98 תלמידות ל-300. כמנהלת האמינה בכוחו של צוות מיומן ומוכשר, ודאגה לבנות תוכנית אישית להכשרה ופיתוח מקצועי לכל מורה בבית הספר. אחר כך הייתה רולא ממונה על החינוך העל-יסודי במזרח ירושלים במנח"י, ולצד תפקידה זה היא שימשה כרפרנטית לתחום ההדרכה והייתה אחראית לפיתוחם המקצועי של המדריכים במחוז. לרולא תואר ראשון בסוציולוגיה, אנתרופולוגיה וחינוך ותואר שני בחינוך מיוחד – כולם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. רולא מאמינה בכוחו של מקצוע ההוראה, בחשיבותו ובכוחו של המורה לבנות תמונת עתיד לתלמיד שתפתח לפניו אופקים ותקווה.


אוריה זיני

אוריה זיני

אוריה עוסקת בחינוך, בחיבור שבין עולם התאוריה לעולם המעשה, תוך ניסיון לממש רעיונות ומושגים במציאות היומיומית. בתפקידה האחרון עבדה בניהול מערך ההדרכה, ניהול ופיתוח כלים חינוכיים-קהילתיים וריכוז העבודה הקהילתית ב"מרכז אדוה" – מכון מחקר חוץ-אקדמי הפועל לשינוי מדיניות חברתית. פיתחה וניהלה תוכניות שונות עבור קהילות מגוונות במטרה לקדם מדיניות צודקת ושוויונית וכן במטרה להגדיל את מעורבותם של המשתתפים והמשתתפות במרחב הציבורי בתהליכי קבלת ההחלטות ובאופן חלוקת המשאבים הציבוריים. ניהלה וליוותה פרויקטים חינוכיים וחברתיים שהיוו תשתית לכתיבת ניירות מדיניות. בעלת ניסיון רב בהנחיית קבוצות, במעגלי שיח ובעבודה עם קהילות שונות. שימשה כעוזרת הוראה במשך ארבע שנים בבית הספר לחינוך באוניברסיטה העברית בירושלים. בעלת תואר ראשון בהצטיינות יתרה ממכללת תל-חי בחוג לחינוך ולימודי פילוסופיה ותואר שני בחוג למחשבת החינוך מהאוניברסיטה העברית בירושלים. אוריה מעוניינת לחקור ולהעמיק בתחום של מדיניות חינוך דרך שאלות שעוסקות בגיוון ובייצוג (צדק הכרתי) ובשאלות העוסקות במימוש שוויון הזדמנויות בחינוך (צדק חלוקתי).


נעמה כהן

נעמה כהן

בתפקידה האחרון ניהלה נעמה את תוכניות החומש לעובדי הוראה בחינוך הערבי במשרד החינוך. דרך יצירת שותפויות וקשר עם המטה והשדה איתרה את האתגרים של עובדי ההוראה ופיתחה מענים לטובת שינוי אסטרטגי באיכות ההוראה בחינוך הערבי. קודם לכן עבדה בשדה החינוך היהודי-פלורליסטי, בתחום שנות השירות ובייעוץ פרלמנטרי בכנסת. בפרוץ הקורונה הצטרפה לקהילת "תרבות של סולידריות" שהתהוותה באותה עת, הפועלת ומחנכת לערבות הדדית ולסולידריות חברתית. זהו עבורה בית אידאולוגי ואקטיביסטי שבו היא מנהלת את מערך הקשישים. לנעמה תואר ראשון בהצטיינות בתוכנית פכ״מ (פילוסופיה, כלכלה ומדעי המדינה) ובתוכנית אמירים למצטיינים במדעי הרוח מן האוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר השני במינהל עסקים ותכנון ערים. במהלך לימודיה הקימה בית מדרש בין-דתי באוניברסיטה. נעמה פועלת לקידום אחריות חברתית, שוויון הזדמנויות וצמצום פערים, והיא מעוניינת להתעמק בפדגוגיה אקטיביסטית למינוף תפקידה החברתי של מערכת החינוך.


רפאה ענבתאוי

רפאה ענבתאוי

רפאה היא עובדת סוציאלית, יועצת ארגונית ופעילה פמיניסטית וחברתית. בתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית עמותת "כיאן – ארגון פמיניסטי", הפועלת למען צדק חברתי וקידום מעמד האישה. בתפקיד זה הייתה אמונה על מימוש יעדי הפעולה, המטרות והחזון הארגוני, ניהול הארגון, הדרכת צוותים, פיתוח תכנים ופרויקטים, ניהול תקציב וגיוס משאבים. העשייה שלה מונעת מתוך מחויבות לזכויות אדם וצדק חברתי. רפאה החלה את דרכה בעשייה חברתית כמנחת קבוצות בנושאים הקשורים בזכויות אדם, מעמד האשה ומעורבות חברתית וקהילתית, ובמקביל ניהלה במשך כמה שנים מרכז יום אזורי לנפגעי סמים. בהמשך דרכה השתלבה בעשיה הפמיניסטית והקימה וניהלה את המחלקה לעבודה קהילתית בעמותת כיאן. לרפאה תואר ראשון בעבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר שני בארגון ומינהל מאוניברסיטת חיפה. היא בוגרת מגוון של קורסים בינלאומיים בפתרון סכסוכים, זכויות אדם ומיעוטים ומגדר. רפאה מתעניינת בהטמעת חינוך לערכים, בזכויות אדם ובשוויון מגדרי, וכן בפיתוח מודלים התערבותיים לעבודה מערכתית המשלבת בין השטח ובין הידע המחקרי.


רון פולק

רון פולק

רון הוא איש חינוך. בתפקידו האחרון ניהל את התיכון הניסויי הטכנולוגי "דור" בהרצליה והדריך מנהלי בתי ספר בראשית דרכם. במסגרת תפקידו כמנהל הוביל לפיתוח "פדגוגיית מסעות", שבה תלמידים לומדים ב"מרחבי החיים" באמצעות מסעות המאפשרים למידה רציפה וממושכת ויוצרים חיבור בין הלימודי, הרגשי והחברתי. לרון תואר ראשון במסלול לחינוך דמוקרטי מסמינר הקיבוצים, תואר שני בניהול ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב, והוא בוגר קורס הכשרה למנהלי בתי ספר מטעם מכון "אבני ראשה". רון מאמין בתפקידו המרכזי של החינוך הציבורי בשבירת מעגל ההדרה וביצירת תנאים למוביליות חברתית עבור קבוצות מוחלשות בחברה, ומעוניין להעמיק ולחקור את הדרכים שבהן מערכת החינוך וגורמים שונים יכולים לסלול אפיקי הכשרה וליווי הוגנים ורלוונטיים לעולם ההייטק.


חיליק פרבר

חיליק פרבר

חיליק הוא איש חינוך וטיפול הפועל בפריפריה החברתית וחותר לשוויון הזדמנויות עבור אוכלוסייה זו. בתפקידו האחרון החיה את השכונות בצפון העיר ירושלים בחטיבה לקידום נוער בעיריית ירושלים והרחיב את תשתית הארגון במרכז העיר. בתפקידו זה הוביל תהליכי פיתוח וגיבוש צוותים לצד ניהול השטח ומעורבות אישית בעשייה ובקידום מקבלי השירות. לפני כן שימש כמנהל בפנימייה חינוכית/טיפולית ב"משכנותיך ישראל" ופעל שם להקניית כלים בתחומים שונים כגון השכלה, פיתוח אישי, מעורבות חברתית, תרומה הדדית והקניית כישורי חיים. שימש כסגן מנהל בפנימייה פוסט-אשפוזית ייחודית ופורצת דרך לחברה החרדית ופעל להטמעת תהליכי עבודה ושיתופי פעולה בין אוכלוסייה זו למובילי דעת הקהל ומקבלי ההחלטות בה. מעביר הכשרות וסדנאות לאנשי חינוך העובדים עם נוער קצה. לחיליק תואר ראשון במדעי החברה והרוח מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. משתייך לחברה החרדית ומעוניין להשפיע ולהוביל תהליכי עומק בה ובחברה הישראלית.


דוד צרפתי

דוד צרפתי

דוד הוא איש חינוך, ניהול ומנהיגות, מפקד, מורה ופעיל חברתי הפועל במסגרות החינוך הצבאיות ובמסגרות החינוך הפורמליות והבלתי-פורמליות. בתפקידו האחרון שירת כמפקד בית ספר במשמר הגבול. שם, ובשאר תפקידיו השונים, ניהל, תכנן, בנה ופיתח תורות מנהיגות ערכית והצמיח מאות מפקדים ומפקדות ראויים וערכיים. לדוד תואר ראשון במדעי הרוח מאוניברסיטת חיפה ותואר שני בחינוך במגמת מנהיגות וניהול מערכות חינוך מאוניברסיטת בר-אילן. כמו כן הוא בעל תעודת הוראה בתנ״ך ממכללת סמינר הקיבוצים ובעל תעודת מגשר מהמרכז לגישור גומא גבים. דוד מאמין בשילוב בין החינוך הפורמלי לבלתי-פורמלי מתוך אמונה ש״דרוש כפר שלם לגדל ילד״. הוא מבקש לפעול למען אנשי הקצה בחברה הישראלית, מתוך אמונה שעם חינוך מותאם צרכים אפשר להשפיע רבות על המוביליות החברתית של כל ילד וילדה בישראל.


עדיה קדמי סממה

עדיה קדמי סממה

עדיה היא אשת חינוך. בארבע השנים האחרונות ניהלה את המכינה למנהיגות חברתית בפארן שבערבה. במסגרת תפקידה פעלה להגברת הנגישות של נוער מהפריפריה החברתית-גאוגרפית לעולם המכינות. בשנים האחרונות פעלה בזירות שונות של קידום מפגשים בין אוכלוסיות שונות ומגוונות במדינה. לעדיה תואר ראשון במקרא ובמדעי היהדות ותואר שני בחינוך יהודי וכן תעודת הוראה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. היא בוגרת תוכנית "רביבים – תוכנית מצטיינים להכשרת מורים להוראת מדעי היהדות, וכן בוגרת תוכנית "עמיתי צדק" למנהיגות יהודית חברתית של עמותת "ממזרח ושמש" ו"כל ישראל חברים". עדיה מבקשת לפעול למען בניית מערך של חינוך ציבורי איכותי בפריפריה. היא מאמינה בשילוב כלים מעולם החינוך הבלתי-פורמלי במערכת החינוך הממלכתית ושואפת לפתח כלים ליצירת אקלים בית ספרי שמעודד עצמאות, יוזמה ויצירתיות בקרב מחנכים, מורים ותלמידים.


סשה קליאצ

סשה קליאצ'קינה

סשה היא אשת חינוך בלתי-פורמלי, מנחת קבוצות ועורכת טקסי חתונה יהודיים חילוניים. בשנים האחרונות עסקה בתחום החינוך היהודי בארץ ובתפוצות, בהכשרת אנשי חינוך ובעשיה מגוונת בתחום היהדות הישראלית. בין הפרויקטים האחרונים שניהלה: פורום "אלף" מטעם הסוכנות היהודית – קהילה מקצועית למנהלי מחנות קיץ יהודיים דוברי רוסית בתפוצות ובארץ, ופרויקט תמיכה פסיכולוגית במחנות קיץ בחבר המדינות בעקבות המלחמה באוקראינה. סשה מעורבת בעשיה חברתית ומלווה פרויקטים חינוכיים וחברתיים רבים, בהם פרויקט "גילדה" – מאיץ חינוכי עסקי לאנשי חינוך עולים חדשים. לסשה תואר ראשון במדע המדינה וקולנוע וטלוויזיה מאוניברסיטת תל אביב, תעודה בהנחיית קבוצות בחברה מרובת תרבויות ממכללת בית ברל, ותואר שני בחינוך בלתי-פורמלי מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון בארה"ב. סשה מעוניינת לחקור את המפגש לבין החינוך הפורמלי לחינוך הבלתי-פורמלי ולעסוק בהקניית כלים לא פורמליים למורות ומורים ובשילוב מודלים בלתי-פורמליים בתוך בתי ספר ציבוריים.


טל רוקח

טל רוקח

טל שירת במשך 24 שנים במשרד ראש הממשלה במגוון תפקידי ניהול. הוא איש שטח הקשור לשבילי הארץ ומאמין בסביבת חינוך בטבע ובמדבר. לטל תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים ממכללת אונו ותואר שני בהצטיינות יתרה במנהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב. הוא מעוניין לפעול למען צמצום פערים בחברה הישראלית ולחיזוק האינטגרציה בין המערכות הציבוריות. טל מאמין בשילוב בין החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בדגש על חינוך ערכי ומוסרי, כבסיס רחב וחשוב לכל אדם בעולם בכלל ובחברה הישראלית בפרט.


צרויה שוויגר

צרויה שוויגר

צרוויה היא עובדת סוציאלית בהכשרתה. בתפקידה האחרון ניהלה את המרכז הקהילתי במועצה אזורית עמק המעיינות. במסגרת התפקיד הובילה תהליכים בתחום החינוך החברתי ביישובים, בתרבות, במצוינות בתחומי המוזיקה, המחול והספורט, תוך התמקדות בכלי הקהילתי כמחולל שינוי. במקביל לתפקיד הובילה קורסי פיתוח מנהיגות ביישובים במטרה לאתר צעירים שיקחו אחריות ויובילו תהליכים בתוך היישובים. צרויה ניהלה את מחוז צפון של השירות הלאומי הממלכתי באגודה להתנדבות, אשר נועד לאפשר לצעירים עם פטור משירות צבאי לעשות שירות משמעותי בקהילה. לצרויה תואר ראשון במסלול של טיפול באובדן וטראומה ממכללת ספיר ותואר שני בייעוץ ארגוני בארגונים עסקיים וחינוכיים ממכללת קריית אונו. צרויה מעוניינת להתמקד בלמידה של כלים היכולים לסייע בפיתוח מצוינות בפריפריה ומתן שוויון הזדמנויות במחקר ובפיתוח ביישובים המרוחקים מהמרכז.


יונתן  שחר

יונתן שחר

יונתן הוא איש טיפול וניהול. בתפקידו האחרון הקים וניהל מרכז הוליסטי לנערים וצעירים לאחר מאסר, מטעם הרשות לשיקום האסיר, אשר היה הראשון מסוגו בארץ. במהלך תפקידו פעל רבות למען שינוי מדיניות בתחום השיקום של קטינים לאחר מאסר, ופיתח מודלים ייחודיים לטיפול, חינוך ושיקום עבור האוכלוסייה. ב-18 השנים האחרונות עבד עם אוכלוסיות בקצה הרצף במגוון תפקידים טיפוליים, חינוכיים וניהוליים. ליונתן תואר ראשון בעבודה סוציאלית ממכללת אשקלון ותואר שני בעבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. את דרכו המקצועית מובילה התפיסה שלכל נער מגיעה ההזדמנות להתחלה חדשה ועל המערכות לתת את המענים הטובים ביותר. מעוניין להמשיך לפעול למען אוכלוסיות נוער הקצה תוך בניית מודלים חדשניים, ולפתח מסגרות הוליסטיות איכותיות המאפשרות מוביליות חברתית.


חן שמיר

חן שמיר

חן הוא יזם ומוביל דרך חינוכי בשדה הצעירים. כחבר בקיבוץ המחנכים של "דרור ישראל' הקים מסגרות חינוך בלתי-פורמליות לנוער וצעירים, ייסד את רשת קהילות הצעירים "רוג'ום" ופיתח תפיסה פדגוגית המכוונת לשלבי החיים שאחרי גיל הנעורים. כסמנכ"ל הדרכה ופיתוח אסטרטגי ב"תוצרת הארץ" ניהל מערך של עשרות מלווי קהילות, מנהלים ובעלי תפקידים במגוון קהלים ברחבי הארץ, בהם חילונים, דתיים, חרדים, יהודים וערבים. לחן תואר ראשון ושני בחינוך וניהול מבית ברל במסגרת מרכז בובר לחינוך דיאלוגי. הוא מבקש להיות שותף מוביל ביצירת מסלולי חינוך לצעירים ומבוגרים בישראל ולייסד מוסדות לאומיים חופשיים הנותנים לכל אדם אפשרות להתפתחות אישית לצד שייכות והקשר חברתי.


אליאור תורג

אליאור תורג'מן

אליאור הוא איש חינוך וקהילה. בתפקידו האחרון ניהל את בית חינוך ממ"ד שורשים לאומנויות – בית ספר אינטגרטיבי השוכן בדרום ת"א, אשר היה על סף סגירה וכיום הוא מהמובילים בארץ. זאת בזכות פיתוח שפה פדגוגית חדשנית וייחודית ובה התלמידים לומדים את מקצועות הליבה והקודש בסינתזה לאומנויות השונות. זכה בפרס החינוך הארצי לשנת תשפ"ג. אליאור הקדיש את כל חייו הבוגרים לקידום החינוך יחד עם הקהילה ולשבירת תקרת הזכוכית עבור ילדים שידם אינם משגת. ניהל את חטיבת הביניים עירוני ח', הקים והוביל עמותה מסייעת לילדים ביפו, שימש כרב קהילה בקרית עקרון ועוד. בעל תואר ראשון ושני בהצטיינות בחינוך, בהתמחות בתנ"ך ובתושב"ע וניהול מערכות חינוך (בהתאמה) מטעם מכללת הרצוג, ובוגר קורס הכשרה למנהלי בתי ספר מטעם מכון "אבני ראשה". אליאור מבקש להעמיק בסוגיית האינטגרציה במערכת החינוך, שהיא מיקרוקוסמוס לחברה הישראלית כולה, תוך דגש על צמצום פערים ומתן מענה רגשי, חברתי ופדגוגי לאוכלוסיות קצה.