חדשות ואירועים

משה ויגדור נבחר למנכ"ל קרן מנדל-ישראל

מנכ"ל מל"ג ות"ת משה ויגדור יהיה החל מנובמבר 2012 המנהל הכללי של קרן מנדל-ישראל ויעמוד בראש כל פעילויות הקרן בארץ

יושב ראש קרן מנדל, מר מורטון מנדל, מינה את משה ויגדור לתפקיד המנהל הכללי של הקרן בישראל. על ההחלטה הודיע היום נשיא הקרן העולמית פרופ' יהודה ריינהרץ להנהלת הקרן בירושלים. המינוי יכנס לתוקף בתחילת חודש נובמבר.

משה ויגדור הוא אחד המנהלים המנוסים ביותר בישראל בתחום החינוך. במשך 13 שנים היה סגן נשיא ומנכ"ל האוניברסיטה העברית, אחר כך היה מנכ"ל הסוכנות היהודית, ובשנים האחרונות מכהן כמנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה והוועדה לתכנון ולתקצוב.

מר מנדל אמר היום: "אני גאה להודיע על מינויו של משה ויגדור לתפקיד מנכ"ל הקרן בישראל. למשה מחויבות עמוקה לעשות שינוי חברתי וחינוכי בעולם בכלל ובישראל בפרט. הוא מנהיג בעל ניסיון רב ובעל ערכים וחזון אשר הולכים יד ביד עם ערכיה ומטרותיה של קרן מנדל."

פרופ' ריינהרץ אמר: "כנשיא קרן מנדל העולמית אני שמח מאוד על כך שיהיה לי שותף כמשה ויגדור להרחבת והעמקת הפעילות החינוכית של קרן מנדל בישראל. אני משוכנע כי ניסיונו הרב של ויגדור בניהול ובחינוך, יתרמו רבות לעשייה של הקרן על כל מכלוליה."

משה ויגדור אמר: "אני גאה ומלא סיפוק על שהייתי שותף מרכזי לתהליך השינוי רב ההישגים שמתרחש בשנים האחרונות בהשכלה הגבוהה בישראל ואני מודה לשר החינוך ויו"ר מל"ג גדעון סער וליו"ר ות"ת פרופ' מנואל טרכטנברג , מובילי השינוי, על השותפות. אני שמח ונרגש מההזדמנות להצטרף לקרן מנדל ישראל ולהיות שותף להובלת הארגון שפועל לשינוי חינוכי חברתי במדינה ולהשבחת המנהיגות, ואשר מצוי עתה בפתחה של תקופה חדשה להעמקת פעילותו ולהרחבתה על פי חזונם של מייסדיו, ג'ק ג'וזף ומורטון מנדל, למען חיזוק החברה והמדינה."